Založ si blog

Ach tá zima

Viete si predstaviť život bez rannej sprchy alebo večerného relaxačného kúpeľa pri pohári vína? A však to sa nemôže stať, veď vody je u nás požehnane. No keď opäť vidím ten hrôzostrašný oznam na dverách o odstávke teplej vody na najbližší týždeň, v tej sekunde začnem špekulovať koho kúpeľňu budem zneužívať tentokrát. Svoju hrdosť si však nakoniec chcem zachovať a tak sa len hrdinsky pousmejem, ja to dám, veď otužovanie je tiež zdravé. No potom príde deň D a s ním aj celotýždňové zavíjanie z kúpeľne pri pokuse sa rýchlo osprchovať. Prvé tri dni to bola ešte sranda, ale Muphyho zákon musí platiť aj v tomto prípade a počasíčko sa zbláznilo na neuveriteľných pocitových -10°C. Tak som teda zapojila všetky hlavy v okolí až kým sa ku mne nedostal skvelý nápad. Celý google som obrátila hore nohami až kým som sa nedopátrala.A tu zrazu píšu, že bojlery sú ideálnym zdrojom teplej úžitkovej vody a ešte k tomu aj bezpochyby spoľahlivým riešením pre priestory bez prístupu k teplej vode. Asi mi čítajú myšlienky. Bez váhania sme si do domčeka zaobstarali elektrický ohrievač vody a každý večer sa už teším na čvachtanie vo vani. Ale tým to ešte nekončí. Čerešničkou na torte je moja nová kabelka, ktorú som si za ušetrené peniažky predsa musela kúpiť. 🙂

 

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34, aktualizované: 17:45

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 858x
Priemerná čítanosť článkov: 858x

Autor blogu

Kategórie

Archív